| امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

برگزاری نشست مشترک هیئت مدیره کانون با رئیس کل دادگستری استان گلستان

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان

برگزاری نشست مشترک هیئت مدیره کانون با رئیس کل دادگستری استان گلستان

جلسه نشست هیات مدیره با جناب اقای اسیابی رییس کل دادگستری استان روز یکشنبه ۲۱ آبان برگزار گردید در این جلسه ضمن گزارش انتخابات ارکان کانون یک نسخه از بخشنامه جدید دستمزد جهت استحضار و ابلاغ به مراکز قضایی استان تقدیم رئیس کل گردید. در این نشست:
۱_ اجرای بخشنامه و پرداخت دستمزد کارشناسی متناسب با شان و کیفیت کار و با توجه به تورم موجود در جامعه مصرانه درخواست گردید و رئیس کل قول دادند موارد را در نشست‌های قضایی با معاونین و ادارات دادگستری پیگیری نمایند.
۲_ اجرای سامانه توزیع کار از طریق محاکم و توزیع عادلانه بین همه کارشناسان رشته، درخواست گردید و مقرر شد نقطه نظرات کانون و در ارتباط با اصلاح روش ارجاع به دادگستری مکتوب گردد. ۳_در خصوص اطاله دادرسی مباحث مطرح گردید و یکی از پیشنهادات که تعیین سرگروه در هیات‌های کارشناسی از طرف قضات بود به دلیل شائبه اعمال نظر قاضی در ترجیح افراد مورد موافقت قرار نگرفت ولی مقرر شد که این موضوع از طریق کانون عملیاتی گردد.
۴_ در خصوص پرداخت حق تمدید پروانه سهم قوه قضا ییه اکه وفق قانون پلکانی است ولی در سامانه علیران فقط ۵۰۰هزار تومان را می‌شناسد پیگیری گردید.

 

 



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان رسمی دادگستری محفوظ است. طراحی ، اجرا و پشتیبانی RMS