| امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آگهی مزایده ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان

آگهی مزایده ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری

آگهی­ مزایده­ ساختمان­ کانون­ کارشناسان­ رسمی­ دادگستری­ استان­ گلستان­ باستنادمصوبه­ مجمع­ عمومی ­عادی ­سال­1400

مشخصات ملک : اعیان و سهم العرصه و ملحقات یک واحد ساختمان واقع در خیابان شهید بهشتی مقابل ساختمان دادگستری نبش پاساژ رمضانی طبقه فوقانی از ابواب جمعی پلاک های فرعی 1 الی 5 از 2766 مکرر اصلی به مساحت اعیانی 73/195 متر مربع که دارای سند دستدارمی  فروشنامه واحد به نام کانون کارشناسان رسمی دادگستری و تعهد مالک (وارثین مالک) پاساژ رمضانی مبنی بر انتقال سند رسمی بعد از تفکیک اسناد مالکیت اعیانی های پاساژ می باشد. ملک دارای انشعاب آب و برق و گاز اختصاصی می باشد.

علاقه مندان به شرکت در مزایده از تاریخ انتشار به مدت ده روز می توانند جهت بازدید ملک و رویت مدارک به آدرس کانون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان مراجعه فرمایند.

شرایط مزایده:

1-این مزایده کتبی و مدت بازدید از ملک ده روز از تاریخ انتشار این آگهی و مهلت تهیه ضمانت نامه یا واریز سپرده و شرکت در مزایده دو هفته بعد از ده روز مذکور می باشد.

2- ثمن این معامله نقدی و مهلت واریز کل وجه یک هفته بعد از اعلام برنده شدن به ترتیب برای نفر اول و یک هفته  برای نفر دوم خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه ،  سپرده شرکت در مزایده  برندگان به نفع کانون ضبط خواهد شد.

3- قیمت پایه مزایده براساس برآورد کارشناس رسمی دادگستری سی و پنج میلیارد ریال می باشد و سپرده شرکت در مزایده یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال بصورت نقد واریز به حساب شماره 1648223477 ملت شهید بهشتی به نام کانون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان یا ضمانت نامه بانکی شرکت در مزایده به مبلغ فوق با اعتبار حداقل سه ماه می باشد.

4- مبایعه نامه تنظیمی عادی حسب تفاهم همراه با واگذاری عین ملک و اسناد در اختیار مربوطه خواهد بود.

5-اعلام پیشنهاد بصورت کتبی در پاکت دربسته تا پایان  وقت اداری 24 روز از انتشار این آگهی 23/07/1400  خواهد بود و پیشنهاد دهندگان  موظف اند در دو پاکت مجزا به شرح ذیل پیشنهاد خود را ارائه نمایند و رسید دریافت کنند.

      الف-پاکت الف که در آن رسید بانکی یا ضمانت نامه بانکی وجه سپرده شرکت در مزایده قرار داده می شود.

      ب-پاکت ب که در آن پیشنهاد دهنده مطابق فرم پیوست (نزد کانون می باشد) ، کتباً قیمت پیشنهادی را اعلام می نماید.

6-انتخاب برنده براساس بالاترین قیمت پیشنهادی خواهد بود که ابتدا یک هفته جهت واریز وجه به نفر اول مهلت داده می شود و در صورت عدم واریز ، ضمن ضبط سپرده شرکت در مزایده ایشان، به نفر دوم مشروط به داشتن اختلاف پیشنهادی کمتر از مبلغ سپرده با نفر اول ، اعلام و اقدام مشابه می گردد و در صورت عدم تحقق فروش به نفر دوم، مزایده تجدید می گردد.

7-کانون در پذیرش یا رد پیشنهادات و همچنین لغو یا تجدید مزایده تا قبل از واریز کل ثمن معامله مختار است و در صورتیکه لغو یا تجدید ، بدون قصور و تقصیر از طرف برندگان مزایده بوده باشد سپرده (ضمانت نامه ) شرکت در مزایده عیناً عودت می گردد.

8-هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مزایده می باشد.

 

 



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان رسمی دادگستری محفوظ است. طراحی ، اجرا و پشتیبانی RMS