| امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

دستورالعمل شرکت در دوره مجازی مجمع کارشناسان رسمی دادگستری

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان

دستورالعمل شرکت در دوره مجازی مجمع کارشناسان رسمی دادگستری

باستحضار کلیه همکاران میرساند که جلسه مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۹ بشکل مجازی در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ برگزار میگردد. از همه عزیزان و همکاران محترم  کارشناس تقاضا میگردد ضمن شرکت خود از دوستان خود هم بخواهید در مجمع که در واقع نهاد تصمیم گیری برای حرکت کانون کارشناسان میباشد ،شرکت نمایند تا ضمن استحضار از روند کارهای سال ۱۳۹۸ برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ را تبیین و تصویب نمایند.لازم است همکاران محترم به نکات ذیل توجه فرمایند:
۱_برای همه عزیزان کارشناس که پروانه تمدیدی در حال حاضر دارند کد کاربری و رمز عبور که هردو شماره ملی هر فرد میباشد تعریف شده است و صرفا افراد واجد شرایط میتوانند به جلسه وارد شوند
۲_ در اختیار داشتن سخت افزار اتصال و ارتباط به اینترنت و پویا بودن اینترنت شما در طول جلسه ضروری است که برای این منظور میتوان از موبایل یا تبلت یا لپ تاپ یا کامپیوتر مجهز به پخش صدا و میکروفن و وب کم و امثالهم استفاده نمایید.استفاده از هندزفری به منظور عدم رفلکس صدا برای کسانی که قصد صحبت در جلسه دارند ضروری است.
۳ _ هر فرد که با کد کاربری و رمز عبور شناسایی میشود فقط میتواند از یک سیستم به جلسه وارد شود و در صفحه نمایش اسامی تمام شرکت کنندگان قابل نمایش و ثبت و ضبط میباشد.
۴_سعی شود دقایقی قبل از ساعت ۱۷ جهت اتصال به سایت جلسه تلاش گردد تا با توجه به جدید بودن این شیوه از وقت مفید جلسه گرفته نشود.
۵_ گزارش عملکرد سال ۹۸ و گزارش بازرسان و برنامه سال ۹۹  و پیشنهادات نیاز به تصویب در  صبح جمعه و قبل از جلسه در سایت کانون به نشانی www.kkrdg.ir منتشر میشود خواهشمند است به منظور اطلاع و اظهار نظر و پیشنهادات  احتمالی قبل از شرکت در جلسه موارد را مطالعه و با اطلاع از موارد منتشره به جلسه مجازی وارد شوید .
۶ _ حسب ایینامه برگزاری جلسه مجمع بصورت مجازی ابلاغی شورای عالی نیاز است داوطلبان ریاست مجمع و دو نفر منشی قبل از جلسه مشخص و این افراد در محل متمرکز  استقرار هسته اصلی جلسه مجازی حضور فیزیکی داشته باشند تا با رای همکاران بصورت برخط رییس و دو منشی انتخاب گردند. پس کلیه عزیزانی که تمایل به انتخاب شدن بعنوان ربیس مجمع و منشی دارند تا پایان روز پنجشنبه 99/06/27 با تلفن یا حضوری به کانون اطلاع دهند.
۷- معاون نظارت شورای عالی (اقای دکتر علیزاده )  و دو نفر ناظرین شورای عالی ( اقایان حسن پور و هاشم زاده ) بر خط جلسه را نظارت می نمایند.
۸ _ تمام مذاکرات و گفتگوها و داده ها از ابتدا تا انتها ضبط میگردد و از نتایج سامانه ای رای گیری های جلسه تصویر تهیه میگردد. 
۹ _ چون احتمال پخش صدا و تصویر همکاران در طول جلسه میباشد ضروری است همکاران بخصوص افرادی که تمایل به اظهار نظر در جلسه را دارند در طول جلسه با لباس و شکل مناسب در جلوی دوربین موبایل یا وب کم خود قرار داشته باشند تا شئونات کارشناسی و جلسه رعایت گردد.  
 ۱۰ _ کلیپ اموزشی و راهنمایی نحوه شرکت در جلسه مجازی  در سایت کانون و در گروههای مجازی همکاران منتشر شده است لطفا با دقت به ان توجه گردد تا انشااله با همکاری همه عزیزان جلسه منظم و باثمری برگزار نماییم.
۱۲_ بپاس قدردانی از عزیزانی که در مجمع شرکت مینمایند هدیه ای از طرف کانون منظور شده است.
توصیه میگردد تا قبل از جلسه مجمع حتما مکررا به سایت کانون گلستان و گروههای مجازی مرتبط با کانون مراجعه کرده و سوالات و ابهامات خود را از طریق شماره تلفنی که در سایت اعلام میگردد مطرح فرمایید.
با ارزوی توفیق الهی 
هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان رسمی دادگستری محفوظ است. طراحی ، اجرا و پشتیبانی RMS